Vyroba sablony pro paj. pastu

Sobota Duben 6 11:02:49 CEST 2013

Tak druha strana je jeste lepsi zazitek, zatim osazena pokusne jen 1x
ale je tam LQFP100 a nejake dalsi drobne smeti, jde to super.
Kazdopadne zacinam pokukovat po necem, co by bylo jako dobry predehrev a
rad bych se kouknul na BGA...
Da se nekde koupit nejaka takova
http://www.hotair.cz/hot_i.php?a=13#ir6000 stanice za rozumnejsi cenu?
(vim, v Cine, ale tam je jednak draha doprava a jednak platit predem vic
nez tisic nemam odvahu)
Zajimavy je taky tento inzerat
http://dum.bazos.cz/inzerat/22596341/IR-pajeci-stanice-T862WEP-8508DBGA-prisl.php
bohuzel to mam daleko abych tam hned jel...