OT: Open Source 3D CAD

Petr Kubáč petrkubac na 802.cz
Sobota Duben 6 09:04:37 CEST 2013

V sousednim vlakne bylo upozorneni na Autocad 123D
protoze premyslim, ze bych zrusil rysovani na ctvereckovany papir a
prechazet na 2D Cad mi nepripada dosti velky pokrok - premyslim o nejakem -
free a nejlepe i open source 3D CAD programu. Zatim jsem nasel 3 snad
pouzitelne:
Google Sketchup - na kterem mi vadi, ze je to Google
Autocad 123D - na kterem mi ze stejnych duvodu vadi ze je to Autodesk
FreeCAd - ktery znam jen podle WWW stranek.

Jsou jeste jine moznosti ?

(nepocitam uchylnosti jako BLR CAD urceny puvodne pro vyzkum atomovych
vybuchu nebo Command Line Only -  Open SCAD )

Zdravi Petr Kubac