Vyroba sablony pro paj. pastu

Pátek Duben 5 20:19:34 CEST 2013

Tak jsem dnes osadil jednu stranu s pomoci POOL STENCIL z Pragoboardu a
docela dobry - jen jeste nemam kyblik pasty z eBay tak paberkuju a
micham ruzne zbytky ze strikacek TME a neni to nejak extra konzistence...
Ale proti pajeni pajkou nebe a dudy, to tu nekdo mel pravdu. Na zehlicce
a horkovzduchem bez komplikaci. Stoji to za to. Na tu jednu sablonu za
500 se vejdou obe strany a vetsinou i vic desek, jeste jsem tam nahazel
nejaka QFN pouzdra na kraj a ty pak vystrihal - nuzky to trosku odnesly,
nerez je tvrdej ;-)