Re: Re: [OT] hádanka na piatok

Pátek Duben 5 15:37:12 CEST 2013

Tak toho jsem si na te puvodni fotce ani nevsiml, ale i to asi vim co je.
Normalní vysokotlaky vodovod pro zasnezovaci system. France zdegenerovala
tak, ze prakticky vsechna lyzarska strediska a to i ta vysokohorska nad 2km
maji umele zasnezovani a bezne vetsi stredisko disponuje 400 ks sneznych
del, ktere se dle potreby napojuji na fixne vybudovany "vodovod". Vodovod
tvori system fixnich trubel prumeru od 2" do  10".
Zda je to ono by se poznalo pri detailni fotce te trubky, pokud tam je
priruba do ktere se cvakne distribucni rozdelovac na ktery se napoji
vysokotlake flexi privodni hadice k delum je to jasne.

Kdyz je rec o zasnezovani, ve Francii je ve sneznych delech instalovano
nekolik stovek megawat vesmes z dotaci EU. Stejné EU,která kvuli usporam
energie zakazala zarovky a tady se GWh lejou na kopec ve zmrzle vode.
Pakarna na ntou.

Martin