Re: OT: Jaký foťák?

Martin Persich persich na transcon.cz
Pátek Duben 5 09:50:51 CEST 2013

Ještě moje zkušenost s "focením věcí na stole". Rozumný foťák s možností
manuálního nastavení je podle mého jen třetina úspěchu. Pokud to má nějak
vypadat do dokumentace, daleko složitější je obvykle vhodné pozadí, stativ a
systém pro nasvětlení předmětu (alespoň nějaké odrazné desky, vhodný
zábleskový systém). Okno a vestavěný blesk je většinou k ničemu.
 Martin. persich na transcon.cz

----- Original Message -----
From: "Alexandra Svobodová" <hwnews na zirafoviny.cz>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, April 05, 2013 9:43 AM
Subject: Re: OT: Jaký foťák?

Dobré dopoledne,

děkuji všem za tipy. Třeba se něco z toho podaří získat za tuto fajn
cenu :-) Nehledám foťák na tahání venku, ani na umění, potřebuji
přístroj, který umí vyfotit věci na stole do dokumentace a nebo
obrazovku osciloskopu tamtéž. Na věci ostatní mi stačí moje staré
mjůčko. Ten Canon vypadá velmi fajn, dal by se tahat i ven :-)

Saša Svobodová