Cortex-M0 gcc problem

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Duben 4 22:49:01 CEST 2013

Ja jsem reagoval na to, ze jste psal, ze tam neni osazen ani ten pull-up.
Ta bunka BOOT1 se da naprogramovat napr. tou utilitou od STM
(STM32 ST-LINK Utility).
Samozrejme vzdy zbyva moznost nasypat do flash na vsechny vektory
pomocnou obsluhu, ktera zavola vektor v RAM.

PL

************************************

From: "Miroslav Mraz" <mraz na seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, April 04, 2013 9:54 PM
Subject: Re: Cortex-M0 gcc problem

Právě že nestačí. Ta když se zapojí, nastartuje bootloader. Musí se
ještě přepnout option nBOOT1, ale openocd to ještě neumí. Alespoň ne
jednoduše. Řešil jsem to asi stejně jako vy. Ono na tom asi nic lepšího
nevymyslíte. Jestli se chcete podívat tak na
http://www.volny.cz/mrazik/tmp/ram.tgz je to zatím uloženo.

Mrazík