OT: Jaký foťák?

Čtvrtek Duben 4 16:16:56 CEST 2013

Dobré odpoledne,

     je to sice náběh na pořádný flame, ale myslím si, že by se to
tentokrát mohlo obejít bez emocí.

     Zjistila jsem, že moje stařičké mjůčko je sice fajn na focení
venku, nebo dětí v baráku, ale na focení osciloskopu, nebo věcí hodně z
blízka to jaksi není úplně ono, ačkoli makro režim má zase velmi dobrý
(tedy podle mého názoru a dle mých potřeb). Ale na focení na stole to
prostě není.

     Chtěla bych tedy něco jiného, v tomto ohledu lepšího. Nejlépe
nějaký starší přístroj, protože do něj nehodlám investovat majland. Cenu
dopředu určit nedovedu, vždy je to o poměru výkonu a ceny. A navíc se
třeba na Aukru dá někdy splašit super věc za pakatel (zrovna nedávno mi
utekl osciloskop Tektronix za 1 Kč, protože jsem na něj zapomněla a
nikdo nepřihodil...).

     Umělecké ambice nemám a fotit s mikroskopem také nebudu, stejně tak
nechci fotit ptáky na obloze či černochy za zatáčkou v tunelu.

     Děkuji za případná nasměrování a prosím o věcnou debatu.

     Saša Svobodová