Rizeni CNC ...Re: [OT] Nakup z eBay, odeslano z UK - jak je to s DPH?

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Duben 4 11:41:17 CEST 2013

Eeee aby to nevyznelo spatne...ja ten SW a deni kolem nej nesleduju
dobre 7-8 let, takze za tu dobu se toho mohlo hodne zmenit. Podotykal
jsem jen, ze ten koncept generovani kroku kernel driverem v oknech je
proste spatne.

Nevim kolik stoji Mach3, ale nezapominejte, ze CNCcko dela hlavne to co
do nej pustite - tedy Gkody - hromadu veci si napisete i bez camu -
treba doury na konektory se delaji dobre - napisete si jeden a pak jen
menite souradny system, ale je hromada veci, ktere bych bez CAD/CAMu
delat nechtel

Predem rikam, ze s Gravosem nemam nic spolecneho a s p.Vostarkem jsem
mluvil naposled tak pred 7 lety, ale kdyz se kouknu do jejich ceniku:
CAD/CAM - 5.000Kc (vyssi verze 10.000Kc)
GVE66 - kompletni kontroler - 6.500Kc
ARMOTE - ovladaci SW - 1.900Kc

ten CAM/CAD samozrejme nemusite kupovat...

GVE66 http://www.gravos.cz/gve66.htm je podle me naprosta bomba - jen to
pichnete do RS232/USBcka a pripojite motory a frcite

mit doma nejakou takovou malou kapesni frezku tak jdu do toho - radeji
budu resit jak co frezovat nez to co mi kde a proc nechodi

Radek Vicek