[OT] Nakup z eBay, odeslano z UK - jak je to s DPH?

V P vvitty01 na seznam.cz
Čtvrtek Duben 4 10:47:09 CEST 2013

Souhlas. S EMC2 i klickama :)

EMC2 oproti MACH3 asi jako BMW proti Trabantu :-)

- rychlosti pri ktere na stejnem HW MACH3 nestihal a vypoustel kroky chodi v
EMC2 bez problemu
- chodi mi to i na LPT spolehlive

V.

Pokud máte zájem, navštivte naši stránku o mašinkách - http://www.pojezdy.eu

---------- Původní zpráva ----------
Od: Admin HWnews <hwnews na cncnet.info>
Datum: 3. 4. 2013
Předmět: Re: [OT] Nakup z eBay, odeslano z UK - jak je to s DPH?

"Ridicich systemu jsou mraky od tezce placenych, placenych az po ty
neplacene...
Rovnou bych zapomnel na Mach3 - sice jsou jedinci, kterym to funguje,
ale ja bych na to spolehat treba nechtel - nevim jestli uz umi plynule
napojovani pohybu coz je silena uspora casu kdyz po kazdem prikazu
nemusi motor zastavovat, ale od urciteho vektoru dokaze plynule zrychlit
do dalsiho prikazu - navic na woknech provozovat neco realtime po LPT je
scifi

takze stejne driv nebo pozdeji skoncite u EMC2 http://www.linuxcnc.org/
coz je urcite velmi silnej nastroj s prvky profesionalnich systemu

umi i rizeni po LPT, ale je treba vybrat vhodny MB a procak - pokud
chcete mit jistotu tak stejne koupite nejakou kartu do PCI abyste se
zbavil te zavislosti na generovani kroku OS - pak teprve zjistite ze to
chodi jak ma - aspon jak jsem tak dopadnul

no a pak zjistite ze na CNCcko nemate cas a ze je to rychlejsi zatocit
klickama ;-)

RV