[OT] Nakup z eBay, odeslano z UK - jak je to s DPH?

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Středa Duben 3 21:43:49 CEST 2013

Ano, mach3 jsem zahodil hned. Mam LinuxCNC (byvaly Emc2).
S Core 2 Duo E6750 a  ASUS P5K DELUXE a PCI LPT je jitter 11us
S Core i7-2600K a ASUS P8Z68 DELUXE a PCI LPT byl kolem 3us, ale
tenhle pc mam na jinou praci :)
Ale jeste zkusim prohodit ty PCI LPT karty. Kazda je jina.
PK