[OT] Nakup z eBay, odeslano z UK - jak je to s DPH?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Duben 3 21:10:40 CEST 2013

Ted jste me docela zaskocil.
To, ze si system drzi jak pozici virtualni tak realnou (danou rozlisenim)
jsem povazoval za natolik zakladni vec, ze by me vubec nenapadlo u
nejakeho SW zjistovat, jestli to tak ma nebo ne.
Takze podle Vasich slov to chce se divat i tento parametr.

PL

****************************

From: "Admin HWnews" <hwnews na cncnet.info>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, April 03, 2013 8:57 PM
Subject: Re: [OT] Nakup z eBay, odeslano z UK - jak je to s DPH?

ja nevim co ten sw po vas chce? vite ze mate 1600 stepu na jednu otacku
a musite vedet jake mate stoupani na sroubu - z toho vam pak vyjde treba
kolik mate kroku na 1mm pokud SW chce tohle cislo
ty SW to maji ruzne - treba nekterym zadate jen stoupani na otacku,
nastaveni mikrodeleni na driveru a pak treba jeste byva pomer remenoveho
prevodu mezi motorem a sroubem

je treba aby to bylo dobre nastaveno - je to pak silena drbarna -
protoze ty problemy pak nastavaji zdanlive nahodne - zvlaste pri
zaokrouhlovani - vemte si ze mate popojet 100.000mm ale HW to umi jen
bud 99.998 a nebo 100.002 - slusnej SW to umi registrovat to
zaokrouhleni umi nascitavat takze ve finale kdyz popojedete 2x tech X100
tak nebudete na 200.004, ale presne na 200.

RV