Mereni provoznich parametru laboratorniho zdroje (bylo: Re: Proudovy omezovac 4A)

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Středa Duben 3 21:06:43 CEST 2013

To jsou v podstate oba ty moduly co jsem koupil na e-bay pohromade.
Co mi vadi rozliseni 0,1A, to je bida, chtelo by to alespon 0,01 A ,
displej by to zvladnul ( 3 digit mista)