1/3 AAA NiMH

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Duben 3 13:26:57 CEST 2013

No dobre, tak kdyz komfort a diagnostika, tak predradnej odpor a LED.  ;-)
A je jen dobre, ze pri vyraznem zhorseni parametru clanku to bude mene
nabijet, tedy LED bude min svitit. Aspon bude uzivatel vedet, ze se neco
deje a nazhavi merak.

PL

********************************

From: "RV" <vicek.radek na cpost.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, April 03, 2013 1:19 PM
Subject: Re: 1/3 AAA NiMH

Myslim, ze lepsi je ten proudovy zdroj...

1) mate jistotu, ze vite kolik jste clankama protocil - staci kouknout
na hodiny
2) da se udelat velmi jednoducha indikace, ze to opravdu nabiji (jedna
LEDka k LM317) coz je zatracene dulezite - to ze to date na nabijecku
nemusi znamenat, ze baterkama neco tece - staci aby vam prasknula
propojka v packu
3) pri poruse clanku (staci jen zvysene Ri) uz to nemusi skoro vubec
dobijet (predradnej odpor), presto takto nabitej pack je aspon trochu
zivotaschpnej protoze zbyle clanky jsou nabite naplno

Radek Vicek