Cinska keramicka infra telesa - prvni poznatky

Středa Duben 3 13:26:35 CEST 2013

Kupoval jsem v cine, zrejme primo od nekoho z fabriky. Problem je ze cinan
je zaveden na obchodovani v cine, mluvi jen cinsky. Nakup mi domluvil muj
vlastni cinan a zafungovaloto to bezchybne. Teleso 240x60 30Yuanu, na Ebay
se bezne podne prodava take za 30, ale dolaru.
Pozadali jsme cinana o kontakt na nekoho kdo mluvi anglicky nebo rusky a
mohl by pro nej vyrizovat objednavky z nasi casti sveta. Jakmile odpovi tak
to sem dam a provdelodobne hodim i na web s fotkami a merenimi teles.

Chci se podivat na presnost integrovanych termoclanku a predevsim resim zda
jsou ocka na koncich z obecneho nebo termoclankoveho kovu.

Martin