1/3 AAA NiMH

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Duben 2 23:26:32 CEST 2013

0.1C je 16mA, nikoli 1.6mA.
Laboratorni zdroj a 4 odpory (pro kazdy clanek jeden).

PL

******************************

From: "Michal Grunt" <michal.grunt na vynet.cz>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, April 02, 2013 11:05 PM
Subject: 1/3 AAA NiMH

Dodelavam metrove RC hazedlo a jako akumulatory pro dve mala serva a prijimac bych pouzil bud Lipo 1S (ten nemam, je objednan) nebo tu mam v supliku 4x Nexcell 1/3 AAA 160mAh, ktere jsem pro tyto ucely koupil pred dvema lety kdy jsem zacal hazedlo delat, ale teprve ted jsem se dostal k jeho dodelani. Akumulatorky jsem meril a zdaji se v poradku (cca 1.25V). Jeste jsem je nenabijel. Chtel jsem je nejak "srovnat" nez je zapojim do serie, ale zjistil jsem, ze moje nabijecka IPC-1 umi minimalni nabijeci proud 200mA coz je asi docela dost na tyto male akumulatorky... Pak mam jeste vetsi nabijecku G.T.Power A8, ale ta snad umi minimalni nabijeci proud 100mA. Jak mam tedy tyto akumulatorky "srovnat" tak, aby bez problemu chodily 4 v serii a cim je pak nabijet nez 0.1C (1.6mA?) po dobu 16h? Nemusi to byt nejake super rychle nabijeni, ale spis jde o to, abych je neznicil.

Dekuji, MG