problemy s FT232BM - vyreseno

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Úterý Duben 2 21:00:39 CEST 2013

Ale jo, ono to funguje docela dobře. Jen jsem narazil na problém, sice
už to je nějaký pátek, nicméně pochybuju, že se něco změnilo. Na
rozběhání FT2232 v MPSSE potřebujete ty jejich knihovny v direct módu. A
pod Win XP se mi nějak nedařilo přilinkovat tu jejich dll ke kódu. Bylo
zapotřebí použít dlopen(). Kolega, který je ve woknech dost zběhlý
tvrdil, že ta knihovna má prastaré API. Pravda je, že pokud bych použil
nějaký to MSVC místo gcc, problém bych neměl.
Ale i tak to fungovalo.
Jak je to s dlouhodobou spolehlivostí v zarušeném prostředí nevím, ale
když si naprogramuju USB device do mikroprocesoru, mám i lepší možnost
ovlivnit chování při ztrátě komunikace. Takže i kvůli tomu bych
preferoval tuto možnost.

Mrazík