problemy s FT232BM - vyreseno

Úterý Duben 2 18:41:21 CEST 2013

Nám na 115200 chodilo snad s chybama, nakonec to kolega nechal na 57 KBd
- pro naše účely to stačí. Ještě se nám nestalo, že by spojení padlo
během provozu a těch aplikací běhá asi 10 a už několik let. Řešíme pouze
problémy se spuštěním při zapnutí počítače (později to připojit není
problém) a pouze u dvou počítačů. U jednoho se to řešilo výměnou té naší
desky - taky jsem nechápal co se děje. Deska která tam nešla, chodila
všude jinde a ta druhá tam jde už 3 roky bez problémů. Tady zkrátka
nejde při zapnutí počítače nic a musí se to řešit resetem toho FTDI. Ale
přece jen FT232BL je už hodně starý a budou se dělat další aplikace, tak
tam dám FT320 a až budu mít cestu do Ústí, zkusím to vyměnit.
Ještě ohledně toho rušení - koukal jsem na mapu, 15 km od Ústí je
vysílač Buková hora. Má 3x100KW ERP na TV a 5x100 KW ERP na VKV. Je to
dost šílený výkon, i když nevím, jestli to na těch 15 km dokáže něco udělat.

Anděl