Spotreba PHY Re: STM32F4 ethernet MII

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Úterý Duben 2 17:52:17 CEST 2013

No tak jsem ten Netgear odvolal - prosel jsem jeste fora a opravdu od
tehle firmy je to asi loterie... :-(  Je zajimave, ze uz pred lety jsem
si Netgear dal na seznam firem od kterych nic nebrat - nepamatuji si
proc, ale tenhle switch me fakt zaujal.

Ja doma preved cast veci na wifi a tak mi jen tak tak vystacily ctyri
gigove porty primo na routeru - ale ted si trosku hraju s tema sitovyma
bazmekama a nebylo kam to pichnout.

Nicmene mam tu uz celkem letitej 16portovej 19" gigovej TP-LINK
TL-SG1016, kterej jsem odpojil protoze jsem nejak dospel k zaveru ze je
pomalej - mezitim jsem vymenil server a zacal pouzivat jen ten gigovej
router (vlastne mam od te doby i novej MB v PC). Zdalo se mi to jako
dobre zlepseni protoze rychlost vylezla na cca 50MB/s proti puvodnim
25MB/s pri kopirovani.
Az ted mi doslo, ze jsem to nikdy nevyzkousel proti tomu novemu serveru
s tim rackovym switchem - no dopadlo to myslim docela dobre :-)

http://www.cncnet.info/galery/kopirovani.gif

20s na 1800MB myslim uz je rozumna hodnota a to to kopiruju proti diskum
v mirroru

Tak jsem zase usetril ;-)

RV