problemy s FT232BM - vyreseno

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Úterý Duben 2 17:10:12 CEST 2013

Dobry den,

dakujem za popis genezy vyvoja toho stroja. Ked som sa pytal na typ
pouzitej zbernice, nepriamo som sa pytal na to, ze ten Silabs ci co to tam
mate tiez ide s tym ftdi na seriovej linke. Takze argumenty o rychlosti USB
moc podla mna neobstoja. Myslim si, ze skutocny problem bude asi zohnat PCI
kartu za 20E s dostatocnym mnozstvom konfigurovatelnych IO pinov.

Co sa tyka analyzy chyby, tak jediny rozdiel medzi konfiguraciou vo Vasej
dielni a Vasim zakaznikom je prave ta siet a to co po nej bezi. Takze by
som sa moc nedivil, keby tie filtre co tam mate nieco orezali resp.
neorezali, koniec koncov maju tiez svoje hranicne frekvencie. Argument, ze
USB klavesnica a mys idu by som moc tiez nebral do uvahy, pretoze tam
najskor bude zakaznicky procesor s USB, ktory bude uplne iny ako to Vase
FTDI. Ked ste uz skusal nieco merat, tak ste sa mal pozriet na napajanie
toho Vasho modulu z USB a pin RESET. Vyzera to totiz tak, ze to FTDI cosi
zablokuje, o com netusite.

Nic viacej ma k tomu nenapada. Len to co som napisal a to dobry reset.
Netusil som, ze to bude v priemyselnej aplikacii, tam Vam moc neporadim,
lebo elektromagneticke prostredie je vo vseobecnosti ine ako v kancelarii a
musite vediet v com je ine.

A.