Spotreba PHY Re: STM32F4 ethernet MII

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Úterý Duben 2 14:20:39 CEST 2013

Původní zpráva ze dne 2.4.2013 od RV:

> Ty problemy jsou u vsech podobne? Tedy to vypada na nejakou
> systemovou zalezitost? Nebo se sekaji jen nektere a nektere jedou
> bez ztraty kyticky? A jak casto k tomu odhadem dochazi?

Pětiportový jsem myslím zatím vypínat nemusel, sice občas monitoring
hlásí problémy, ale netrvá to dlouho a dá se to samo do pořádku. Zato
ten osmiportový, ten se občas sekne. Není to zase tak časté,
několikrát do roka.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem