Spotreba PHY Re: STM32F4 ethernet MII

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Úterý Duben 2 14:00:52 CEST 2013

Původní zpráva ze dne 2.4.2013 od RV:

> No mam objednanej tento switch:
> http://www.netgear.cz/business/products/infrastruktura/smart/GS108T-200.aspx#two
> ktery si myslim je uz docela chytra vecicka a tak by me to dost zajimalo
> jak tyhle ficury funguji v realu - pravdou je ze veskere sitove veci
> byvaji dost rozezrane.

Já jsem si Netgear také docela oblíbil, mám tu hned několik těch
lepších switchů Netgear ProSafe Gigabit v edici Plus a variantách
5-port a 8-port. Bohužel jsem se v nich tak trochu zklamal. Občas mají
problémy, že mi monitoring hlásí špatnou dostupnost, ze kterých se ale
vzpamatují, nicméně občas se některý z nich sekne a musí se vypnout a
zapnout. A to mě docela nasere :-)

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem