problemy s FT232BM - vyreseno

Pondělí Duben 1 19:15:07 CEST 2013

Mel jsem tady pocitac zakaznika, takze tady to fungovalo a u nej ne, na
tom samem pocitaci. Schema casti te desky je tady
vaelektronik.cz/fotky/schema.gif
a desticka pro generovani resetu
http://vaelektronik.cz/fotky/reset_sch.gif
Cely problem je v tom, ze se spojeni nenavaze pri zapnuti pocitace.
Pokud do beziciho pocitace pripojim USB konektor, deska se prihlasi
spolehlive.

Mel jsem tady dvě stejne desky, na jedne byl do pameti nahran USB
descriptor a u druhe byla pamet prazdna.
Deska s descriptorem nabihala spolehlive pri zapnuti pocitace, u desky
bez descriptoru se u FT232BL rozsvitily ledky RXD a TXD, zhasly pri
nabihani Windows (taky nekolik pokusu a spolehlive) a pak desky taky
komunikovala. U zakaznika (v kovarne u lisu) se obe desky chovaly tak,
ze se pri zapnutí pocitace na desce rozsvitily obe ledky a uz nezhasly,
pocitac o zarizeni nevedel. Stacilo vyndat a zasunout USB kabel a pak uz
to komunikovalo. Pro spolehlivou inicializaci staci po nabehnuti
pocitace udelat reset toho FT232BL.

Nenapadlo me vzit s sebou osciloskop, asi bych byl chytrejsi. Nejake
obrazky jsem si udelal doma.
http://vaelektronik.cz/fotky/inic.gif prubehy pri zapnuti pocitace u
desky bez descriptoru (zustaly viset ledky TXD a RXD) a s descriptorem
(nabehlo uz pri zapnuti).
Dokud na deskach nebyl resetovaci obvod, nahodne delaly ten prvni prubeh
po zapnuti obe a pak nekomunikovaly.

Po uspesne inicializaci uz komunikace funguje na obou deskach spolehlive
Zkousel jsem to pres 0,5m snuru na zadni zasuvce na pocitaci i pres 5m
snuru na predni zasuvce (ty predni nebyvaji nejspolehlivejsi) prubehy se
zase tak moc nelisily.
http://vaelektronik.cz/fotky/data.gif

Andel