[OT] Nakup z eBay, odeslano z UK - jak je to s DPH?

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Pondělí Duben 1 17:08:13 CEST 2013

Na motoru neni prave vubec nic (na tom mem). Ja netvrdim, ze 50 je
spravne, ale zapnul jsem driver, oznacil vychozi pozici a rucne
precvakaval. Napocital jsem 50. Jdu si k tomu zkusit sednout a
spocitat to znovu.
Jinak v sw jsem nastavil mikrokrok 1/16. Zkusim jestli se dostanu na
piny zmerit jak je to opravdu nastavene.

PK