[OT] Nakup z eBay, odeslano z UK - jak je to s DPH?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Duben 1 17:04:44 CEST 2013

Dekuji za potvrzeni informaci o koupi.

Vas popis je zajimavy a podnetny.
Jen me docela zarazil ten udaj 50 kroku na otacku. Cekal bych
50 kroku na milimetr (200 celych kroku a stoupani sroubu 4mm),
ale na otacku je to divne. To by znamenalo krok motoru 7.2 stupne,
ale to se myslim moc nepouziva. Kdyz uz maji motory velky krok,
tak spis 7.5 stupne a tedy 48 kroku/ot.
Nepodival byste se prosim na nejake oznaceni tech motoru?
Jsou to predpokladam motory NEMA23 (to "57", co tam maji
uvedeno by odpovidalo sirce priruby na NEMA23).

Trapezove srouby jsou asi spravne, aspon v soucasne nabidce
na webu to tak ma napsane. Kulickove srouby ma az u toho 4-oseho
modelu.

Jeste jednou diky za informace.
PL