[OT] Nakup z eBay, odeslano z UK - jak je to s DPH?

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Pondělí Duben 1 14:34:22 CEST 2013

Kupoval jsem 3040T od jineho prodejce a prislo to opravdu z UK bez problemu.
Nicmene v kvetlnu 2012 ma v negativnich ZV, ze jine zbozi slo z Ciny...
Ten muj prodejce je tento:
http://myworld.ebay.com/goldraydigital?_trksid=p2047675.l2559

PK