STM32F4 ethernet MII

Pondělí Duben 1 09:24:30 CEST 2013

Tak stale mi LAN nefunguje, vlastni PHY se tvari zive ale nechodeji
data... Zato jsem prisel na chybu v implementaci VCP, maly buffer pro
descriptor a prepisovalo to promenne za tim, podle toho jak se moduly
naskladaly - takze se to chovalo velmi ruzne, naposledy to byl ukazatel
v heap takze se to po zhavarovani docela snadno naslo...
Kazdopadne C::B, OOCD a STLINK-V2 funguji relativne dobre, jen flash
zapisuju rucne z terminalu OOCD, nejak se mi to nepodarilo v C::B
spolehlive rozchodit. Ale asi by to slo, takhle je to mozna lepsi ze
muzu ladeni prerusit a pak se znova neprogramuje (aktualne asi 1/4 MB a
trva to asi 10s)