Kde sehnat tahový potenciometr

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Neděle Září 30 21:44:26 CEST 2012

Zdravím,
  zřejmě došlo u Vašeho poštovního klienta k tomu, že se ten obrázek uložil
jako proprietární formát přílohy v programtu microsoft outlook.
  Díval jsem se i na návod, který poslal kolega -m-, ale bohužel, jeví se mi,
že jednoduchá metoda pro otevření této přílohy pod Linuxem v něm není uvedena
a ty složitější z konce (instalace jakési databáze na firemní mailserver či
nějakého javového klienta, o němž si vůbec nejsem jist, zda by pod tím
Linuxem běžel) mi nestojí za to podstupovat, takže potenciometr asi neuvidím
:-(.
  Zdraví Pavel