Kde sehnat tahový potenciometr

Milan B. milan na bastl.sk
Neděle Září 30 21:39:59 CEST 2012

On 30. 9. 2012 21:28, Kručinský Ladislav wrote:

> Promiňte ale já jsem posílal 82,5 kB obrázek jpeg. Celý mail se
> zobrazuje jako 106 kB.
>
> Nevím o čem píšete...

Mne dorazil mail o velkosti 1/7 MB s prilohou winmail.dat

Ak mi neverite, vas problem.  Kedze, ako naznacuje autor odkazovaneho
clanku, problem si musi  riesit prijemca, (pretoze odosielatelovi -
majitelovi outlooku - je to obycajne jedno), dal som ostatnym, ktori
maju podobny problem, k dispozicii link na navod.

Aj preto som odpoved neadresoval vam (to by som poslal link
http://mywindows.cz/item/jak-neposilat-z-outlooku-prijemcum-winmail-dat )

-m-