Kde sehnat tahový potenciometr

Neděle Září 30 21:11:06 CEST 2012

Zdravím, přátelé.
Nevíte prosím, kde bych mohl zkusit sehnat tahový potenciometr ze zesilovače TECHNICS SU300 ?
Potenciometr má na sobě vyraženo M 50k* B 79T a pak písmeno A ve čtverečku se zaoblenými rohy.
Procházel jsem stránky Farnella, Gůglil jsem ale nic jsem nenašel.
Je to pro příbuznou, která je na zesilovač zvyklá a nový si kupovat nechce. Potenciometr klasicky chrastí, rozebral jsem jej, vyčistil, namazal Diavou a přiohnul spběrače. Teď chodí ale obávám se, že to nebude mít dlouhého trvání.
Nevíte zda se dá hledat v nějakém specializovanějším obchodě ?
Jinak ten zesilovač mne překvapil svou primitivností - je sestaven ze tří integrovaných obvodů. Je fakt, že integrované obvody řady STK toho kolem sebe moc nepotřebují ale je to opravdu ultrajednoduchá konstrukce...
Přikládám foto, snad nebude vadit menší příloha.

Zdravím

Ing. Ladislav Kručinský