pH metr

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Neděle Září 30 15:36:28 CEST 2012

Ja mam na mereni akvarii tohle:
http://www.e-voltcraft.cz/digitalni-meric-ph-ph-100-atc.k101145

rozdil v pH metrech je treba v tom kolikabodovou ma kalibraci - ten muj
ma dvoubodovou - takze musite mit dva pufry - myslim pH 4 a pH 9 a na ty
se to zkalibruje - bez toho je to uplne nanic.

sonda se dodava s takovou flastickou, ktera ma ve vicku otvor na sondu a
O krouzek - takze je ta sonda trvale namocena v tom roztoku a nevyschne.

S pozdravem
Radek Vicek