IDE pro C

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Sobota Září 29 09:58:21 CEST 2012

V textu -

Lukas Burda píše v Pá 28. 09. 2012 v 23:02 +0200:

> To co pisete prece neni pravda. Pri prekladu to pouzije parametry co
> si zaklikate, neni problem si nechat vypsat co se vola.

Tak v mojí verzi (10.05 Linux) to asi problém je. Ať dělám co dělám, v
build log je pouze:

-------------- Build: Release in test-avr ---------------

Compiling: button.c
Compiling: main.c
Linking console executable: bin/Release/test-avr.elf
Output size is 4,14 KB
Running project post-build steps
avr-size bin/Release/test-avr.elf
   text	   data	    bss	    dec	    hex	filename
    228	      0	      7	    235	     eb	bin/Release/test-avr.elf
avr-objcopy -O ihex -R .eeprom -R .eesafe bin/Release/test-avr.elf
bin/Release/test-avr.elf.hex
avr-objcopy --no-change-warnings -j .eeprom
--change-section-lma .eeprom=0 -O ihex bin/Release/test-avr.elf
bin/Release/test-avr.elf.eep.hex
avr-objdump -h -S bin/Release/test-avr.elf >
bin/Release/test-avr.elf.lss
Process terminated with status 0 (0 minutes, 0 seconds)
0 errors, 0 warnings

Z toho fakt nevidím nic.

>  Jen to chce
> trochu myslet odkud vsude (z jake urovne nastaveni) se tam ten
> parametr muze dostat.

A to je právě ten problém.

>  Ja nevidim mezi vlastnim makefilem a pouzivani
> IDE (konkretne C::B) zadny funkcni rozdil, az na to, ze s IDE je to
> pro me mnohem pohodlnejsi. Mimochodem, C::B "externi" make podporuje.

Podporuje, ale nic moc.

> V priloze je vystup z C::B. Zajimalo by me jak vice pod povrch buildu
> vidite s make.

S make tam vidím to co vy. Jinak nevidím ty parametry. Ale netvrdím, že
to nejde nastavit. C::B jsem jen chvíli testoval - občas na mě přijde
záchvat vyzkoušet něco nového. Zůstanu u vyzkoušeného Kdevelop4. Vadila
mi u něj závislost na KDE, ale při mé filozofii práce je stejně daleko
příjemnější než C::B.
A hlavně - když napíšu v editoru Kdevelop název ukazatele na strukturu a
pak tečku, tak mi to tu tečku automaticky nahradí -> . To C::B neumí a
mě se to moc líbí. Čímž chci říct jen to, že u výběru IDE někdy
rozhodují naprosté prkotiny.

Mrazík