[OT] LIDL regulator kurenia

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Září 28 14:58:28 CEST 2012

Nevim, jestli to neni povera.
Ty pohyby proti usazovani vodniho kamene (nektere regulatory
je delaji denne, nektere jednou za tyden) se nedelaji v noci.

A ta zmena rezimu napr. rano, kdy ma pred probuzenim zvysit teplotu
v mistnosti, se deje docela pomalu a tedy hodne potichu. Zkousel
jsem to kdysi na nejake vystave, a abych to vubec slysel, musel jsem
dat ucho primo na ten regulator. Ano, na vystave nebyl klid jako v noci
a byl to nejaky Honeywell (mozna u nejakych levnych vyrobku to bude
hlasitejsi), ale neprislo mi to jako neco, ceho bych se mel bat.

PL

*****************************
From: "Ivan Kiss" <Ivan.Kiss na novohrad.sk>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, September 28, 2012 8:12 AM
Subject: [OT] LIDL regulator kurenia

Zdravim pani
Lidl ponukne regulator v pomerne nizkej cene
http://www.lidl.cz/cps/rde/xchg/SID-6482A98D-DE8F0DE0/lidl_cz/hs.xsl/index_27674.htm

Nepozna ho niekto nahodou?
Zaujima ma hlavne jeho hlučnost. Niekde som totiz zachytil, ze pokial
taketo regulatory robia pohyby proti "zarasteniu", mozu rusit lahky
spanok. Mozno to rusi aj pri normalnej regulacii.
Samozrejme privitam aj ostatne postrehy a skusenosti.
Dakujem
IK