IDE pro C

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Září 28 14:40:16 CEST 2012

No vyhoda Make je v tom, ze vsude funguje vicemene stejne.
Takze nejste vazany na jedno konkretni IDE a jednu konkretni
platformu, coz zrovna u velkych projektu s predpokladanou dlouhou
zivotnosti a obmenou programatoru je znacna vyhoda.
Staci jedina podminka - aby dane IDE podporovalo spousteni
externiho makefile (a to umi snad vsechny, vcetne mnoha jen editoru).

| Vyhodu make smerom k nepotrebe IDE, alebo prenostielnosti medzi
| roznymi IDE chapem, ale pri tak velkych projektoch je prenositelnost
| spravidla iluzia...

Ne, staci dopredu ctit urcita pravidla (a neni jich moc a nejsou moc omezujici).

| Suhlasim s tym, co pises dalej, len som chcel mierne poopravit dojem,
| ktory tu zacinal vznikat, ze zvladnut makefile je jednoduche.

Taky jsem dlouho odolovalal. Ale kdyz jsem pak na dokumentaci k Make
sednul a zkouknul par netrivialnich prikladu, tak jsem si na konci musel
rict "sakra proc jsem se toho bal?"

| A aj si spravne uhadol, ze dokumentaciu k tym nasim makefile-om sme
| nedostali ziadnu a ani v nich nie su ziadne komentare...

Jinak ten Vas priklad s velmi komplikovanym systemem prekladu mi prijde
jako ukazkovy exmplar toho, jak by se to asi nemelo delat.
Tak jako kazdy program se da napsat prehledne a citelne ale i prasacky,
tak to same plati o Make a hlavne o cele "architekture" usporadani toho
projektu. Psat write-only kod, at uz treba v C nebo v prikazech Makefile,
je proste spatne.

PL