[OT] LIDL regulator kurenia

Ivan Kiss Ivan.Kiss na novohrad.sk
Pátek Září 28 13:12:19 CEST 2012

No podobny vyrobok ma Honeywell
napajane je to 2xAA s deklarovanou vydrzou bateriek 2 vykurovacie
sezony. Aj polovica je prijatelna...
Hlucnost udavaju max 35dB, co sa mi zda dost, ale nie som si isty, ci si
to predstavujem spravne. Preto som nadhodil tuto temu.
Ten Honeywell je tu:
http://www.sos.sk/a_info/resource/i/Rondostat_HR20_Sk_Hu.pdf
SOS to predava za cca 42 EUR, Lidl za 15.  Tak ma to drazdi, nejake 3
kusku by som uzivil...
IK