IDE pro C

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pátek Září 28 11:01:53 CEST 2012

Ano, kym je v projekte 1 makefile, je to vcelku zrozumitelne a ma to
plusy, o ktorych pises.

Prebrali sme projekt od jednej externej firmy. Projekt pozostava zo
178 adresarov a 1779 suborov. V roote ma makefile,  makefile.depend a
makefile.include. Okrem toho v kazdom nekoncovom podadresari (za
koncovy povazujem taky, ktory uz neobsahuje podadresare, len subory)
ma tiez svoj makefile a makefile.include. Okrem toho je jeden adresar
zvlastny, ten odsahuje makefile pre kompilaciu roznych typov zdrojakov
(C, asm, java, latex, pl, atd + makefile.common). Komplet build sa
robi make clean, make depend, make v root adresari. Potom ak nic
nemenis v headroch, staci make. Tie makefile su robene tak, ze
adresare sa prechadzaju rekurzivne, v kazdom sa vola vlastny makefile,
ale vsetky nakoniec volaju tie spravne makefile pre dany typ zdrojaku.
Z celeho buildu sa generuje 5 cielovych targetov, okrem toho viac ako
10 targetov libiek, ktore sa pouzivaju v tych cielovych.
Je to pracovna zalezitost, takze nemozem poslat ukazku tych makefilov,
ale bez urazky, Tvoj navod na ich pochopenie nestaci a v mnohom som
nebol mudry ani studiom dokumentacie k make... Projekt bol vytvoreny v
Linuxe, t.j. musel som si ako nelinuxak nastudovat linuxove commandy,
ktorych je tam hodne. To nie je vyhovorka, pisem to len na dokreslenie
mojho zufalstva, ked som pri niektorych zapisoch netusil, ci ich
hladat v manuali k make, alebo medzi commandami linuxu (nebo take
voboji).
Povodni autori pri vyvoji toho projektu vraj pouzivali len textovy
editor. NEVERIM! Nebol najmensi problem importovat projekt do Eclipse
ako makefile typ, takze cely build je riadeny povodnymi makefilami.
Plus ale mame "go to definition" apod...

miro

Dňa 28. septembra 2012 10:36, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal/a: