IDE pro C

Lukas Burda burdal1 na post.cz
Čtvrtek Září 27 22:08:40 CEST 2012

Prekvapive Project build option -> Pre/Post Build steps. Ja tam mam
treba (zalezi na toolchainu) tohle:

arm-none-eabi-objcopy -O ihex $(TARGET_OUTPUT_FILE) $(TARGET_OUTPUT_FILE).hex

---
Kdyz tam neni template pro MSP projekty tak vytvorte empty project,
nastavte vsechno rucne a pak z toho cistyho projektu muzete udelat
template pro dalsi projekty. Holt ten kdo to MSP zadal do komplilatoru
uz neudelal zadny projekt.

Lukas Burda