IDE pro C

Hynek Sladky econf na centrum.cz
Čtvrtek Září 27 21:30:58 CEST 2012

Eclipse jsem zkousel asi tak pred rokem ve verzi od TI pro MSP430. Pouzivame projekty ulozene v dane adresarove strukture, ale obcas se stane, ze se zmeni oznaceni, takze se musi projekt presunout. Nektere projekty jsou ale i mimo tento oficialni strom. Eclipse je postavene na adresari workspace, ktery pod sebou obsahuje jednotlive projekty. Neexistuje nic jako samostatny projekt... Jedine jakztakz pouzitelne reseni bylo mit pro kazdy projekt samostatny workspace. Hledal jsem na webu, resil jsem to i s podporou od TI, ale nic jineho nevymysleli. Pak (po nekolika dnech zbytecne prace) jsem Eclipse vzdal... Mozna jsem jen nenasel spravneho cloveka, ktery s Eclipse fakt umi ;-)

Hynek

> Od: "Jaroslav Meduna"

DD, vysvetlete prosim, v cem ma Eclipse nepouzitelny zpusob prace s projekty. JM