IDE pro C

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Září 27 18:09:40 CEST 2012

To muzu z vlastni zkusenosti potvrdit, Code::Block a ladeni ARM pres SWD funguje
celkem hladce (za pouziti OpenOCD, samozrejme). Jen to chce vybrat tu spravnou
verzi Code::Block.
Kdyz jsem s tim laboroval driv (tak 1/2 roku zpet), tak na Linuxu to chodilo uplne
dobre, na Windows byl problem s nastavenim breakpointu kliknutim ve zdrojaku,
muselo to nastavit rucne (predavanou cestu ruzne "chapaly" Code::Block a GDB).

PL

*******************************

From: Martin Locker
To: HW-news
Sent: Thursday, September 27, 2012 6:00 PM
Subject: Re: IDE pro C

Zdravím,

právě procházím podobným obdobím. Dělal jsem v Keil 51, AVR Studiu, Atman AVR, IDE Arduino, Atollic, ...

Takže jsem dospěl k závěru, že by to chtělo něco jednotného a pokud možno zadarmo.

Zatím testuji Code::Blocks a zatím se mi to líbí. Už jsem rozchodil překlad pro AVR, Arduino
a právě "ladím" ARM - STM32. Zatím to ještě není ono, bohužel informace pro ARM jsou velmi
roztříštěné (dle různých popisů na netu by mělo jít i to ladění přes GDB, údajně i s využitím SWD
na Discovery kitu, ...).

Martin Locker