IDE pro C

Hynek Sladky econf na centrum.cz
Čtvrtek Září 27 16:26:22 CEST 2012

Zdravim,

zkousim najit nejake IDE pro C (win32), ktere bych mohl pouzit pro ruzne
toolchainy (gcc pro AVR, MSP, ARM, sdcc, pripadne i dalsi), ktere umi
praci s projekty (projekt musi byt nezavisly, tj. musi byt mozne ho
presunout do jineho adresare/na jiny disk a musi jit znovu otevrit).
Zatim jsem nic funkcniho nenasel. Pokud by to umelo spolupracovat s GDB,
bylo by to plus navic.

Zkousel jsem (zatim na jednom projektu pro MSP430gcc):
dev-cpp (pouze pro PC aplikace, nepodarilo se mi zprovoznit zadny
kompilator - asi problem s cestami?)
CodeLite (nepodarilo se mi prelozit projekt - bud jsem nepochopil, jak
vytvorit projekt, nebo to ma problem s generovanim makefile, protoze ve
vysledku napise "no rule for...")
Code::blocks (projekt se prelozi, ale nenasel jsem zpusob, jak generovat
HEX soubor)
Eclipse (nepouzitelny zpusob prace s projekty)

Jeste jsem nasel NetBeans, zatim jsem se nedostal k vyzkouseni.

Dekuji za pripadne rady co pouzit (nebo jak to mate nastavene, aby to
fungovalo ;-)

Hynek