OT: online kurzy US univerzit

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Září 27 09:31:24 CEST 2012

Kdo to ještě neznáte, na jaře byla první testovací vlaštovka v podobě
základů elektroniky, úroveň o poznání lehčí než naše středoškolská látka
(aspoň co pamatuji z 80's). SIce si to vzalo nějaký čas, ale i po těch
letech to v podstatě bylo skoro levou zadní za B i přesto, že jsem měl
problém pochopit některá zadání, holt angličtina, nebo jsem na náročnější
věci neměl čas (odnesly to hlavně dlouhé vzorečky do řádku). Mezitím se
rozjela celá patforma pro online kursy:

https://www.edx.org/

Je tam pěkná řádka kurzů, umělá inteligence sice už začala v pondělí, ale
přihlásit se je možné stále, je tam zrovna "seznamovací" týden.