OT: Úvaha

Středa Září 26 21:54:44 CEST 2012

No to jsou ty CPU typu Atom, primo na NB, ne???
Ale vykon je celkem na. ....
Ja nemam problem s desktopovym PC, ktery ma lehky vetrak na CPU a ve
zdroji s rizenyma otackama, ktery pri bezne praci skoro stoji a celkova
cena MB + CPU + RAM je cca 4000Kc. Grafika se na kancelarskou praci da
poridit pasivni bez problemu, nakonec u novych CPU je primo v procesoru.
A umi i HDMI a DVI zaroven jako 2 plochy, spokojenost. Ze to jde s malym
prikonem je videt u NTB, kde je vykon i mala spotreba bez problemu, je
to MHO kompromis mezi cenou a technologii.