OT: Úvaha

Středa Září 26 21:25:19 CEST 2012

Zrovna jsem nedavno jeden nefunkcni novejsi MB cvicne rozebiral a teda
nechapu, jak ty stovky MHz k pametem jsou po tech mnohacentimetrovych
klikatych cestach... Kolikavrstvy ty MB vlasne jsou? Kdyz se vezme
tuzemska cena 4-vrstve DPS ve vetsi serii 500Kc/dm2 tak nechapu...  Libi
se mi, ze Intel uz nedela u novych CPU piny ale BGA na hroty v patici,
nakonec na MB krome vykonnych menicu uz nic neni, vsechno vcetne grafiky
je v CPU. A je zajimave, ze ARMy se blizi vykonu techto CPU pri napajeni
z baterky bez chlazeni...