OT: Úvaha

Koci Frantisek kocifrantisek na seznam.cz
Středa Září 26 20:03:05 CEST 2012

Cela myslenka je v tom, že tak, jak jsou desky navrhovany
mate jen velmi omezene moznosti v umisteni komponent ve skrini.
Zadni stena ve skrini mi pride idealni na velky chladic.
Proc se ma vedle sebe tisnit procesor -disk-pameti-napájení.
A vse topi a hluci.
F.