Jaky konektor na 8 zilovy telefonni kabel?

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Středa Září 26 16:21:52 CEST 2012

Já 10Mb sí» provozuju po dvou kroucených párech ( původní telefonní
vedení ) pravda na ľíle o průměru 1,2mm - starý dálkový kabel
a jede to na vzdálenost 700m rychlostí 6,2  Mbit/s.
Na koncích nějaké staré 3COM 509 nebo tak něco, s ničím jiným to
nefunguje, ani kdyľ donutím jinou 100Mbit sí»ovku na 10 halfduplex