Re: OT: Úvaha

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Září 26 15:37:36 CEST 2012

 26.9.2012, 15:29:27

Uchladit 100W v uzavrene skrini, bez ventilatoru prakticky nejde.
Ale ani kdyz chladic vysunete ven, neni to zadna sranda, jak vi kazdej
kdo nekdy stavej vykonejsi NF zesik nebo zdroj. A to jeste vykonove
tranzistory snaseji vyssi pracovni teplotu chipu nez moderni CPU.
Krom toho, dnesni mechanicka koncepce PC, pochazi z dob, kdy CPU
zadnej chladic nepotreboval (285, 386) a nejde moc zmenit.
Sveho casu to zkousel intel, kdyz vyrabel opekace topinek P4 a pokud
vim, tak neuspel. A to slo jen o jinak rozlozene konponenty na MB a ne
o tak radikalni zmenu jako je CPU na zadni strane

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz