OT: GNU / Bylo: Re: Podpora programu Elnec v Linuxu (bylo:Re:[OT] praca, programovanie vo Visual Basic 6)

Středa Září 26 15:16:05 CEST 2012

Dne 26. září 2012 14:50 Jaroslav Lukesh <lukesh na seznam.cz> napsal(a):
> u linuxu je ctrl-alt-F1, zpátky alt-F7 nebo alt-F8. no je to sice něco
> jiného, ale je tam taky F1.
>
> Ale jo, help je dneska prostě v menu help. Kdysi dávno v roce 2005 mi F1 ale
> fungovalo, dneska to už asi nechávají volné na makra. BFU to F1 neznají a my
> starci to už tolik nepotřebujem.

Dneska se stejně na všechno kliká. V každým login okně jsou řádky pro
zadání jména a hesla a 90% lidí si do toho řádku "heslo" musí kliknout
místo aby zmáčkli TAB.

P.K.