OT: Úvaha

Koci Frantisek kocifrantisek na seznam.cz
Středa Září 26 15:03:20 CEST 2012

Dovolil jsem ci část odmazat. Ale budu reagoavat na všechny příspěvky.
Právě, že zadní stěna by byla chladičem, šlo by na ní třeba nasadit
vodníka.
Bez rizika vytečení media do skříně.
Uchladit 100W určitě není sranda, ale proč, protože ve skříni není místo.
Je hodně domácích servrů, kde použité řešení by dovolilo je integrovat
do nábytku / kuchyně/.
F.