OT: GNU / Bylo: Re: Podpora programu Elnec v Linuxu (bylo: Re:[OT] praca, programovanie vo Visual Basic 6)

Na navrhpcb na gmail.com
Středa Září 26 14:38:12 CEST 2012

Jo použiji se u mě 4 sloupce a je za rohem, a posunovani v tom seznamu je poněkud nepraktické... Uklízet resp. Promazavat jsem prave kvuli tomu musel :-)

Tyto featury pomáhající uzivatelum kteri jsou schopni vstřebat vylepšení asi nejde srovnavat a Linuxem, kde nefunguje ani F1 apod. featury ktere ocekavate, jako z pře historie kdy kazdy program měl sve ovládání...

Odesláno z iPadu