Jaky konektor na 8 zilovy telefonni kabel?

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Září 26 14:26:20 CEST 2012

 26.9.2012, 14:21:18

Mam po byte 10Mb ethernet natahanej 4 zilovym telefonakem
http://www.gme.cz/telefonni-kabely/rg-mpfk4w-bal-white-p651-210/
Do normalniho konektoru to slo nakrimpovat, jen mi to mechanicky
nepripadalo moc spolehlive, tak jsem tam jeste pistoli natlacil trochu
tavneho lepidla. Esteticky nic moc, ale funkcne dost dobre.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz