Ot: jaky ipsec klient pouzivate pod Win?

Na navrhpcb na gmail.com
Středa Září 26 10:49:55 CEST 2012

Na win xp zda se je zabudovany ipsec klient a na win7 uz ne?

Ale stejne mi nechodi, já potrebuji zadat vedle preshared key i jakousi skupinu (ne doménu) - coz tam asi nejde (a pak logicky jmeno/heslo)...
Na iOS to normalne šlape, ale je tam logo Cisco, znamena to že ios (android) se dohodly s ciscem a windows ne?

Jakou app tedy Doporucite,?

Odesláno z iPadu